петък, 23 юни 2017 г.

Първият ми BOPS

Здравейте :)
Днешната ми публикация ще е малко по-различна :D
След като изтървах майския BOPS, реших че ще си направя закъснял подарък за рождения ден с...еми, юнския BOPS. А с темата "Морски мистерии" ме спечелиха напълно. :)

 А сега нека да отворим кутията :)
 Първото нещо, което попада пред погледа ни е бележка от Райс и Алекс. В тази бележка е описано какво ще намерим в кутията. Аз лично реших да я прочета накрая. :)
 Принципно не съм фен на синьото (тайно се надявах тематиката е в синьо-зелено), но трябва да призная че Райс и Алекс много са се постарали.
 След като отворим хартията намираме красива чанта от издателство Колибри. Ако не греша имам и бяла такава, но тези чанти са много удобни и сладки, та не възразявам да имам повече :D
 Под чантата намираме книгата и малките тематични подаръчета.
 А те са: сапун на фирма Касиопея (козметиката им е много хубава), малко огледалце с русалка на капака и лупа-книгоразделител.
А книгата е "Черната къща" на Питър Мей. Без бой си признавам, че авторът ми е напълно непознат. НО!! Издателство Колибри издават много добри трилъри, така че съм сигурна че и тази книга няма да ме разочарова. Знам, че идеята на книжните кутии е да те изкарат от зоната ти на комфорт, но лично мен с тази книга ме изненадаха много приятно и определено не ме изкарва от зоната ми на комфорт. Вече прочетох малко от книгата, но за момента ще я оставя настрана. Искам първо да приключа със сесията си преди да се гмурна в мистерията на остров Луис. А след това ще споделя впечатления и ще продължа с другите книги от трилогията, които също са издадени.

Лека вечер от мен :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар