събота, 10 юни 2017 г.

Козметика AURA (част 4)

Последната публикация, свързана с козметика Аура..поне за момента. :)






Започвам с лака за нокти (номер 433): покупка от днес, все още не съм го изпробвала и не мога да кажа дали е дълготраен или не. Най-вероятно в бъдеще ще направя една публикация с колекцията ми от лакове за нокти (беше много модерно миналата година :D ) и ще напиша повече за лака. Друг вариант е в някоя публикация с идея за маникюр да споделя повече. :)

Преминавам на лакочистителя - хубав е, харесва ми. Води се без ацетон, макар че мисля има и вариант с ацетон. Взех си малката опаковка, защото исках да видя дали ще ми допадне. Малко странно си чувствам кожата около нокътната плочка след употребата му, но това може и само при мен да е. И все пак чисти добре лака, не изсушава ноктите (нещо, което за мен е много важно!), не ми трябват 10 памучета за да си изчистя лака. Определено бих повторила покупката.

И завършва с лепилото за мигли и самите мигли.
Миглите си ги закупих, защото четох много добри отзиви за тях. И наистина - седят много красиво и дискретно - подчертават очите много добре.
Относно лепилото не знам какво мога да кажа - за първи път си купувам лепило за мигли, просто защото до преди това използвах мигли на снопчета (а те си вървят в комплект с лепило) или мигли косъм по косъм (определено е добър вариант). Трябваше ми време докато свикна да си слагам миглите. Не знам с бялото лепило как е, но с черното имах драми в началото. Ако не успея да поставя изкуствените мигли в началото на моите, рискувам да си съсипя грима. (случи ми се няколко пъти) Лепилото не става прозрачно и се вижда, затова определено е нужна прецизност при боравенето с него. И все пак не съжалявам за покупката си, но следващия път задължително ще пробвам бялото. :)

Ами това е от мен :) Надявам се с публикациите си да съм ви помогнала поне малко в изграждането на мнение за продуктите на Aura. За мен това бранд, който много бързо ми стана любим и постоянно минавам да видя дали имат нови продукти. Няма продукт, който да ме разочаровал. За качеството, което предлагат, не смятам че цените са им високи. А продуктите, които определено препоръчвам са матовите им червила и моливите за очи - това са моите най-най-най-любими от техния бранд и постоянно си ги ползвам. :)

Лека вечер :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар