събота, 10 юни 2017 г.

Козметика AURA (част 3)

Наближава краят на моята серия, свързана с козметиката на AURA.


В тази публикация ще ви разкажа за най-спонтанната ми покупка на продукт на Аура.
През декември на пазара се появиха 2 палитри сенки за очи - едната в по-неутрални тонове, другата в по-тъмни. Няма да лъжа в началото не мислех да си купувам която и да е от палитрите. Просто в деня, в който закупих тъмната палитра имаше представител на Аура, който ме осведоми че същия ден има игра - при покупка на 2 продукта теглиш скреч карта и можеш да спечелиш продукт по избор. Алчната част от мен не издържа на изкушението и си закупих палитрата. Ако не ме лъже паметта тогава си закупих и една двойна четка на Аура.

Накратко за палитрата - черна пластмасова опаковка; стабилно затваряне; има огледалце и двойна четка (която между другото е много добра); всеки цвят си има наименование, което според мен е полезно ако се прави грим урок :)
По вид палитрата много напомня на Sleek. Единствената разлика, която аз намирам е, че палитрите на Sleek са матови, а на Aura не са.
Но нямам намерение да съпоставям двете палитри. :)


В тъмната палитра преобладават матовите цветове. Имаме 3 перлени нюанса и 2 матови с брокатени частички.
За моя голяма радост има само 1 нюанс, който едва ли бих носила - матово синьо с брокатени частички. (не съм фен на синьото)
А любимата ми комбинация е: Pure във вътрешния ъгъл на окото, след това Genuine и във външния ъгъл на около Destiny. Ако искам да задълбоча малко слагам и Flow. На светли очи седи наистина много нежно.

Като цяло съм страшно доволна от палитрата - всички нюанси са ми влизали в употреба (без синьото де). Цветовете са красиви и много трайни. (над 10 часа са издържали). Очаквам с нетърпение новата палитра на марката Romantic Sunset.

Но нека продължа с останалите два продукта.
Преминавам на компактната пудра Velvet Matte в нюанс 313 Honey. Това всъщност е продуктът, който спечелих с купуването на палитрата. Но понеже съм разсеяна си взех прекалено тъмен за мен нюанс, който на всичкото отгоре е и с жълт подтон. Разбрах си грешката след като си напудрих лицето и видях резултата...Но освен развей прах съм и инат, та упорито му търся приложение. За момента съм решила да го ползвам за лек контур, но не знам доколко ще ме удовлетворя резултата. В краен случай че го подаря на приятелка.

И завършвам публикацията с праймера за очи. Няма да лъжа - това е първия праймър, който си купувам. Доволна съм страшно много, но нямам база за сравнение. Смятам че е бюджетен вариант и го препоръчвам.
Аз го купувах от Ивис в Бургас и ми вдигнаха кръвното, защото не си бяха оправили цените..та проверявайте цените момичета. И отново напомням - проверявайте дали продуктите са запечатани. Друга причина, която ме ядоса тогава е, че от 6 праймера, само 2 бяха неотваряни. С червилата е същото...просто гледайте, за да нямате нерви после. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар