събота, 10 юни 2017 г.

Запознайте се с AURA cosmetics (част 1)

Публикацията седи в чернови вече няколко месеца, но просто прекалено много неща се случиха и нямах време да я пусна. Затова реших и да пусна всичко, което мисля за козметиката на Аура в няколко публикации :)

Накратко за марката: AURA е сръбски бранд козметика, който едва миналата година се завърна на нашия пазар. Поне аз с такова впечатление останах от бюти блоговете. :)



Два месеца минавах покрай щанда на марката преди да се престраша да пробвам техен продукт. В крайна сметка през ноември (ако не ме лъже паметта) се сдобих с тяхно матово червило и молив за очи. Малко след това си купих и тяхна сянка за очи (номер 61 Sun Kiss Divine Eyes). Мисля да започна със сянката - много красив златист цвят. През зимните дни съм го носила на целия клепач и с черна очна линия - лично на мен ми допада да този тип дневни гримове. Не знам дали само аз срещам този проблем, но ми е по-лесно да го нанасям с пръст, отколкото с четка - изпробвах няколко вида четки, но просто не ми се получаваше, дори и когато слагах праймър. Но това е малка подробност, която не ми попречи да оценя издържливостта на сянката. Доволна съм и ще следя новите им нюанси. :)



Относно матовото им червило -  любимото ми червило! Прегреших с номер 11 Time for selfie - красив червено-малинен цвят - просто мечта! Нанася се лесно, стой равномерно и е изключително трайно. Вода и кафе изобщо не го помръдват. Ако хапвате нещо по-мазно обаче е много вероятно да "изядете" част от червилото. Имало е случаи, в които за над 10 часа ми се е налагало да го подновя само 3 пъти. Учудващо (за мен), но изобщо не изсуши устните ми. Някои влогърки препоръчваха да се слага подхранващ балсам за устни под червилото. Но дори през студените дни се оказа, че на мен не ми е нужна такава хидратация. Цветът ми е страшно любим и обмислям да си взема още една бройка, но ще е малко по-натам. :)


Моливът за очи (номер 605) е много красиво зелено. Не е мазен, работи се лесно с него, изключително дълготраен - страшно доволна съм от него.  Ще очаквам с нетърпение още нюанси от серията, защото останалите 4 просто не са цветове, които бих носила.

Извинявам се за лошото качество на снимките. При първа възможност ще сложа по-приветливи :)


Важно за червилата!!
- Когато си купувате от течните червила, проверявайте дали са били отваряни. Това лесно може да го установите, ако се вгледате по-внимателно в прозрачното етикетче, на което е изписан състава. Една от причините да купувам много рядко спирали от дрогерийни магазини (и то след много оглеждане) е, че никога не знам дали въпросната спирала е била отваряна преди това от дама, решила да види каква е четката или за да пробва продукта. Лично аз съм против отварянето на този тип продукти - за целта има тестери.

Надявам се да съм ви била полезна :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар