събота, 10 юни 2017 г.

AURA Geisha (част 2)

Иии следва още една публикация свързана с Aura. Решила съм днес да изкажа мнението си за тази козметична марка, защото отлагам от доста време. :)


И така. Във втората част ще ви говоря за лимитираната серия на Aura - Geisha .
Серията бе пусната на родния пазар ноември месец. Няма да лъжа - червеното червило и изкуствените мигли бяха първата ми покупка - просто не се сдържах. Цените малко ме възпираха и поради тази причина останалата част от серията си я взех "на части".

Червилата са с трайността на тези от матовата серия - 8 часа не им мърдат (стига да не се хапва нещо мазно). От двата цвята, Maiko ми е по-любим, нищо че си го взех едва преди няколко дена. (в Дрогерии Лили серията е на 50% намаление) Червеното също е много красиво, но лично аз не съм свикнала да нося червени червила, та по-рядко посягам към него.

Очната линия за мен е абсолютен фаворит от цялата серия! Привърженик съм на гел очните линии и тази ми дойде като по поръчка. Лесно се нанася, супер дълготрайна, не се рони, махането също не е трудно. Случвало се е да заспя с нея и на сутринта си е на мястото - нито е размазана, нищо е изтрита. Четчицата също е много удобна, нищо че е "джобен формат". Препоръчвам я горещо!

Ружът, който аз си закупих отново е Maiko и на моменти се чудя дали не трябваше да си взема Mononoke. Maiko е красив трицветен руж - тъмно червено, по-светло червено и розово се сливат по един много красив начин в красивата опаковка. Цветът е наситен и лесно може да се прекали с него. Както ми се е случвало не веднъж...И все пак нанесен на лицето седи много красиво и нежно. По моите критерии е дълготраен, но аз рядко нося руж по принцип, та не съм голям фактор в това отношение.

Матиращата пудра също е добро попадение. Ползвала съм я само няколко пъти, но съм доволна от нея. Не се праши, лицето не изглежда набрашнено. При по-мазна кожа не знам как ще е с трайността, но при мен 4 часа си издържа без да лъсна в Т-зоната. Все още не мога да преценя дали харесвам тази повече от матиращата пудра на Essence (която наистина много обичам).

И оставям миглите за накрая - като цяло рядко слагам изкуствени мигли. (страх ме е да не ги изгубя някъде :D ) От серията си закупих Maiko (отново) и май са прекалено дълги за мен. Много са красиви, красиво седят, но аз съм привърженик на по-дискретните мигли..затова в момента издирвам Mononoke миглите (мисля че те бяха една идея по-къси).

Накратко за серията - тотален фаворит ми е. Силно се надявам очната линия и червилата да не се изчезнат безвъзвратно от пазара.

И за финал ще ви дам линкове за два блога, където можете да прочетете мненията на по-опитни момичета. :)

Sapphir Eyes and Rubin Lips
Make-Up Slave
+ Katarina Komazec

До нови срещи :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар