петък, 12 февруари 2016 г.

Yves Rocher

Новата ми публикация ще бъда за една марка козметика, от която съм много доволна. Накратко как се запознах с Yves Rocher - преди 2 месеца реших да сменя шампоана. В една аптека Ремедиум си взех няколко малки шампоанчета на различни марки за да експериментирам. Разбира се загледах се и в Ив Рошер, но реших да се въздържа временно...и на следващия ден установих, че балсама ми е на привършване...Така се срещнах за първи път с Ив Рошер. (успях да съгреша и с един душ гел...)
Балсама е просто уникален! Много ми харесва, а и влияе страхотно на косата ми - изглежда по-жива и е по-мека. След неочаквания ефект, реших да пробвам и шампоана от същата серия. След обикаляне на няколко дрогерии и аптеки, най-накрая го намерих. Излишно е да казвам, че шампоана също ме очарова. :) Аромата е уникален - лек и ненатрапчив. Шампоана не изсушава скалпа и косата, което за мен е много важно, защото имам суха кожа и откриването на добър шампоан си е мисия невъзможна. И все пак намерих такъв, който да дава на косата ми необходимото :)
Душ гелът, който изобщо не влизаше в плановете ми за покупка е също толкова страхотен. С аромат на портокал и нежната гел консистенция, къпането се превръща в още по-голямо удоволствие. По принцип не обичам да ползвам душ гелове, защото оставят едно мазно усещане върху кожата, което много ме дразни и ми е неприятно. При този душ гел това усещане го няма! След баня чувствам кожата си чиста и хидратирана - истинско удоволствие просто :) Нямам търпение да пробвам и серията им с аромат на малини! Но това ще стане по-нататък :)



Няма коментари:

Публикуване на коментар