четвъртък, 18 февруари 2016 г.

Книжно предизвикателство за 2016

Здравейте :)
Вдъхнових се от идеята за 16 изхабени козметични продукта през 2016, която е толкова актуална в момента в бюти блоговете. Разликата е, че моето предизвикателство (насочено главно към мен, но ако желаете можете да се включите) е насочено към книги :)
В какво се състой. Последните няколко години зарязах доста поредици...затова ще си дам стимул да ги довърша (тъкмо да отметна и малко книги от списъка). Ще се опитам до края на 2016 година да довърша 16 започнати поредици..(хммм..дали имам 16 недовършени поредици??) Най-вероятно ще се наложи да препрочета първите книги от поредиците, така че определено няма да са 16 книги...

И така..списъка е:
1. „Пророчеството на сестрите” – Мишел Зинк  (3 книги + 3 новели)
2. „Чужди очи” – Джил Хатауей (2 книги)
3. „Ридание” Маги Стийвотър (2 книги)
4. „Хекс Хол” – Рейчъл Хокинс (3 книги)
5. „Твърде далеч” – Аби Глайнс (4 книги)
6. „Дивайн и приятели” – Оливия Паркър (3 книги)
7. „Опасни сънища” – Лиза Макман (3 книги + 1 новела)
8. „Лукс” – Дженифър Л. Арментраут (5 книги + 3 новели)
9. "Бюканън" - Джули Гаруд (13 книги)
10. „Академия за вампири” – Ришел Мийд (6 книги)
11. „Реликвите на смъртните” – Касандра Клеар (6 книги)
12. „Дивергенти” – Вероника Рот (3 книги + 4 новели)
13. Вълците от Мърси Фолс” – Маги Стийвотър (4 книги)
14. „Саванти” – Джос Стърлинг (6 книги + 2 новели)
15. „Братството на черния кинжал” – Дж. Р. Уорд (14 книги + "Пътеводител за посветени)
16. „Тъмните пазители” – Рейчъл Хоторн (4 книги)

По принцип някои от поредиците (като Братството примерно) ме загубиха по едно време, но съм решила да им дам още един шанс. Други съм "зарязала" заради липса на време...Но стига съм ги влачила. :)

И за да ми е още по-забавно - добавям и няколко манга серии, които съм започнала отдавна и е крайно време да прочета и последните томчета:

1. Vampire Knight (19 volums)
2. This Ugly Yet Beautiful World (3 volums)
3. Black Bird (18 volums)

Пожелайте ми късмет :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар