вторник, 16 февруари 2016 г.

Последни придобивки :)

Последния месец и половина реших малко да разнообразя с част от козметиката си и съответно да изпробвам нещо ново. :)


Нека да започвам :)
1. Японски зелен чай Bancha - купих го от Lidl на цена 3,99лв. Не съм сигурна, че все още го имат, но силно се надявам, защото си харесах и един индийски..

2. Лак за нокти на Essence I love TRENDS the metals (34 turn up the volume!) - лак, от новата им колекция. Цвета е страхотен! Все още не съм го тествала колко ще издържи, но като цяло съм много доволна от I love TRENDS серията им.

3. Лак за нокти на Golden Rose Holiday номер 52 - купих го, защото имам същия цвят от AVON и съм наистина влюбена в него. По принцип съм голям фен на лаковете на Golden Rose и затова реших да пробвам и тази тяхна серия.

4. Лакове за нокти Rimmel - от известно време ги гледам, но се реших да ги взема, защото в DM бяха намалени с 50%. Може да се каже, че единият лак идва безплатно...така че дори и да не ми харесат, поне няма да съжалявам, че съм си ги взела.

5. Пигмент за очи от Essence (12 miss piggy's lollipop) - не съм сигурна от коя серия, знам че е стара. Имам още един пигмент от същата серия, купуван преди 3 години някъде. От доста време се каня да си взема точно този цвят, но все отлагах. Много са наситени цветовете, а и могат да се ползват като лак за нокти. :)

6. Soft touch mousse concealer (20 soft sand) на Essence - един от новите продукти на марката. Просто не издържах...За сега само веднъж съм го пробвала и съм много доволна от покупката. Но след известно време ще пиша малко по-обстойно за продукта. :)

7. Комплект за вежди от Essence (02 natural blonde style) - като цяло не съм голям фен в подчертаването на веждите (то съм пробвала и веднъж де), но както казах по-горе - исках да опитам нови продукти.

8. И отново Essence - почистващи лепенки за нос Pure Skin - винаги съм предпочитала пилинга и триците за лице, но понеже много мои приятелки са доволни от почистващите лепенки, реших и аз да им дам шанс.

9. Сапун All Nature с жасмин и бял чай - много приятен аромат. Силно се надявам сапуна да не изсушава кожата.

10. Крем за тяло с масло от жасмин от Natural Cosmetics - напълно импулсивна покупка. Преди месец си купих душ гела, но все още не го бях пробвала. Миналата седмица отидох до BeFit и видях, че маслото за тяло е намалено...реших да ги пробвам като комплект и затова си го взех. Засега съм го ползвала само веднъж и съм със смесени чувства заради аромата. Все още не мога да определя окончателно дали ми харесва или не, но това ще стане след още няколко ползвания.

11. I love cosmetics - душ гел, лосион за тяло и масло за тяло с аромат на малини и къпини - покупката от която съм най-доволна. :) От много време ми се искаше да пробвам марката, но цената ми изглеждаше висока. Миналата седмица, докато бях в DM (търсеща новата серия на Essence :D ) видях че имат промоция - купуваш 2 продукта от серията I love cosmetics на цена 13лв. (мисля че промоцията е до края на месеца - възползвайте се!) Разбира се, продуктите трябва да са различни. От няколко дена ползвам душ гела и лосиона и засега съм повече от доволна. :) Но за марката ще говоря друг път - мисля първо да пробвам още някои от продуктите им :)

Ами това е от мен за сега :) Надявам се да не съм ви отегчила много. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар