петък, 12 февруари 2016 г.

Есен с Essence

Публикация, която седи в черновите ми от няколко месеца...И все пак сърце не ми дава да не я пусна. :)

От почти 5 години съм голям фен на марката Essence. Спечелиха ме със супер сладурската си визия, а след като пробвах няколко техни продукта - и с качеството си.

Преди да започна, трябва да поясня, че по принцип не съм голям разбирач на тема козметика :D Голяма част от продуктите на пазара нямам нужда да ги ползвам и предполагам това е причината да не съм се интересувала много-много. В продължение на години използвах главно молив за очи, очна линия, спирала и гланц. Фондьотен съм си купувала 2 пъти (на Ейвън и на Мейбълин) и да съм ги ползвала не повече от 15 пъти...Но на тази тема ще се върна друг път :)

По незнайни за мен причини, към края на лятото в мен се пробуди суетността. За моя радост не трая дълго, но времетраенето на процеса беше достатъчно за да подновя част от козметичните си продукти и да пробвам нови. Установих, че имам нужда от нова палитра сенки и съответно се обърнах към една от любимите ми марки - Essence. За мой късмет, марката тъкмо пусна на пазара новите си палитри Essence All About...eyeshadow и трябваше само да реша коя точно да си взема. All about Roses ме привлече най-силно откъм нюанси и се спрях на тях. (а и малко прилича на предната ми палитра, в която бях влюбена)
 

Пет от нюансите са перлени, а останалите 3 - матови. Цветовете се допълват и спокойно може да се експериментира с тях. Освен това палитрата предлага възможността както за лек, ежедневен грим, така и за вечерен. Ако има основа, гримът не мърда в продължение на часове. Лично аз ползвам матиращата пудра на Essence.

Почти месец след като се сдобих с палитрата, реших да пробвам и новата серия - I love Nude.
Като цяло лаковете са ми фаворити, но сенките и червилата също не остават по-назад. Взех си червилото Come Naturally, което страшно много харесвам и като цвят и като текстура. Червилото се задържа на устните ми поне 2 часа, а понякога и повече. Седи много нежно, а и на усещане е приятно. Определено хидратира устните ми - през студените месеци нямах нужда от балсам за устни, защото червилото постоянно беше в мен. :)
 Минавам нататък. Освен червило, тази есен за първи път се престраших да се върна към фондьотена. С тази разлика, че предпочетох да пробвам BB крем. И понеже Essence ми е слабост, реших да проверя дали случайно нямат такъв продукт в богатия им асортимент. Разбира се, имаха. След няколко неуспешни опита да намеря крема в дрогериите Лили и ДМ, реших да им пиша. Изключително услужливи и бързи, веднага ми казаха възможностите за сдобиването с така желания продукт. Отидох на място и освен с BB крема се сдобих и с лак (разбира се :D ) както и едно тестерче. ^_^ Признавам си, че съм напълно очарована от BB крема. По принцип моята кожа не е особено проблемна и има нужда само от леко изравняване на тена. BB крема определено ми дава желаното, а освен това служи като защитна стена между кожата ми и замърсения въздух. Но навик за постоянно ползване се гради трудно и без особен успех при мен. Като цяло съм много доволна от продукта и бих се върнала към него - определено ми е незаменим при по-специални поводи...и не толкова специални.
  
         
 Други две мои прегрешения тази есен са сенки за очи - отново на Essence. Едните са от серията I love Nude - Crème brûlée, а другите от моно серията им - I'm blushing. Ако трябва да съм честна, фаворит ми е крем брюлето :) Обожавам да го използвам в ежедневния си грим, а понякога да довършвам и вечерния :) Розовият нюанс определено го харесвам (имам някаква слабост към розово-червената гама), но не ми позволява да го използвам ежедневно. Но пък за добавяне на ефект определено е много добро решение. Като цяло не съжалявам за покупката си. :)
        

 Публикацията стана по-дълга, отколкото мислех да е, но пък исках да споделя мнение. :)
Интересно ми е - Вие ползвате ли козметиката на Essence? Пробвали ли сте техни продукти?
Ами това е от мен засега :) Лека вечер ви желая :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар