вторник, 16 февруари 2016 г.

Мигли косъм по косъм - за или против?



Лятото имах удоволствието да ми „присъдят” мигли. :)
На кратко:
- не е болезнена процедура
- продължителност - две – три седмици
- желателно е веднъж в месеца да се ходи при козметик за да се попълнят падналите мигли

Лично мнение:
Какво да кажа? Ефектът е УАУ!! Все едно постоянно бях със спирала – миглите ми изглеждаха по-гъсти и дълги. В началото малко ми беше странно и постоянно гледах да ги пазя...Като цяло очите не трябва да се търкат грубо, а гримът трябва да се маха нежно – без търкане!!

Ако се чудите защо се реших на подобно нещо: (все пак спирали много и всякакви)
Моя близка ме кандардиса да пробвам...и аз се съгласих. Слагането на миглите е бавен процес (разбирайте около час - час и половина). Все пак на всяка истинска мигла се лепи една изкуствена. Но пък само си лежите (може и да поспите) докато трае процедурата. Хубаво е, че изкуствените мигли не увреждат истинските. Но трябва да знаете, че в различните козметични салони работят с различни видове изкуствени мигли. Тези, които ми сложиха бяха копринени и не тежаха изобщо. Но има и някакви пластмасови – ако желаете да постигнете кукленски вид – те са перфектни за вас :)

Ако сте заинтересовани най-добре ще е да помолите козметичката ви да ви насочи. :)

Интересно ми е дали сте чували за тази процедура и какво е мнението ви относно този вид разкрасителни процедури :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар