понеделник, 9 януари 2017 г.

Нова 2017 :)

Чудех се дали да не направя една кратка равносметка за 2016 година...
В крайна сметка се реших..
1. Книжните предизвикателства просто не са за мен. Тотален провал имах с това за 2016...и то защото включих поредици, които са ме изгубили отдавна.."Академия за вампири" прочетох до 4 книга. Започнах 5, прочетох едни 100-тина странички и само размятах книгата из чантата си..(определено трябва да си взема калъфче за книжните ми книги) Останалите книги само ме гледаха от рафта, когато се прибирах към родния си град, където ги държа. Разбира се, обмислям да довърша тези поредици, но НЯМА да си слагам срокове за да го сторя. Просто не мога да чета така книга - да си кажа "Днес ще я прочета". Не става и не става. Та повече такива предизвикателства от мен едва ли ще видите :D

2. Определено не трябва да оставям ревютата да си "отлежават" като чернови. "Списъкът на омразата" и поне 6 публикации, свързани с козметика, си ме чакат ли, чакат...Скоро обмислям да ги пусна и най-вероятно ще упомена, че са висяли известно време като чернови.

3. Все така не мога да си разпределям нормално времето. Тъпото е, че все още се оставям външни фактори и хора да ми определят ритъма на дена, а по този начин само аз съм набутана. От блогът NinaHaveheArt се вдъхнових да си направя органайзер, но за момента най-вероятно ще използвам някой тефтер (и без това имам около 10тина..) Надявам се през тази година да стана една идея по-огранизирана.

4. Да довършвам започваното. Имам няколко лични проекта, които си висят незавършени...Силно се надявам през тази година да успея да отделя време и да завърша поне част от тях.

5. Да спра да споделям плановете си. Това е може би най-важното, което осъзнах през изминалата година. Просто за пореден път се убедих, че дори най-близките понякога просто ми убиват желанието за всичко. А след като чуя няколко пъти "Няма да се справиш", "Изобщо не се захващай", "Защо ще си губиш времето с такова нещо?" и просто се отказвам да го правя. Отделно че през 2016г. установих кои от приятелите ми наистина държат на мен и мога да разчитам на тях. За съжаление повечето не са от тях.

Но всяко зло за добро. Няма какво да се лъжем - живота е гаден, хората са гадни. Единици са тези, които биха ти подали ръка. Повечето ще те спънат и ще ти се изсмеят. Наистина е жалко, че при толкова много начина за общуване, комуникацията липсва. Един много голям процент от хората са използвачи..

Спирам се вече. Но като цяло 2016 година определено беше трудна година за мен. Лошите случки и загубите бяха повече от добрите. Надявам се през новата 2017 нещата поне да бъдат балансирани. :)

Успешна година желая на всички :) Бъдете здрави и заобиколени от хора, които обичате и ви обичат - това е най-важното :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар