петък, 27 януари 2017 г.

LLUMS Cosmetics - сенки за очи :)

Здравейте:)
От декември се каня да пусна тази публикация, но все я отлагам. В крайна сметка и за тази марка реших да изкажа мнение. :)

LLUMS е марка козметика на дрогерии Лили. Сравнително нова на пазара и за сега няма много мнения из нета. Поне нямаше до преди известно време, когато разучавах дали си заслужават сенките. Мнение почти никакви не намерих, но пък страшно много си бях харесала лилавите сенки Hypnotize...и един ден просто не издържах и си ги купих..както и Ivory, и Graphite look...мисля че бяха на промоция и ги взех с около 1 лев отстъпка.

Започвам ги по ред на номерата:
02 Ivory - много нежен цвят, тип слонова кост, перлен; няма нужда от напластяване; страхотно озарява окото; предполагам и като хайлайт ще е много ефектен; има лек ванилов аромат;

03 Hypnotize - страхотен тъмно лилав цвят; перлен; има лек аромат, но не е неприятен - не мога да преценя обаче на какво ми ухае; първите ми няколко опита с цвета бяха катастрофа - колкото и да напластявах не се получаваше - или не се разнасяше и седеше неравномерно и някак на петна, или не успявах да докарам наситеността, която получавах от суоч с пръст. В крайна сметка се оказа, че при мен работи най-добре с основа за сенки (аз използвам тази на AURA). С дуо четка за сенки (отново на AURA) като никога се справих доста задоволително. :) Сериозно обмислям покупката на зеления цвят от същата серия, защото и той е невероятен. :)

12  Graphite look - матово черно; дори на суочовете се нуждае от напластяване; все още не съм го изпробвала за чисто черен грим и съответно не знам дали ще даде добър цвят, но при опушени гримове добре се справя - вярно, нуждае се от напластяване, но засега съм доволна. Ще експериментирам някой път само с него в различни комбинации, за да преценя дали ще оправдае очакванията ми напълно.

Причината поради която закупих сенките? Черното - защото определено имам нужда от матови черни сенки и се надявам да се спогодим с LLUMS и да успея да докарам наситеността, от която се нуждая. (още работя по въпроса със спогодяването). Лилавата - чист каприз. Много се двоумях между зелената и лилавата, но имам толкова зелени сенки, че се спрях на тези. (определено не знам как стана - до преди няколко месеца имах само 3 нюанса сенки в зелената гама...сега са около 15 сигурно..) Радвам се че успях да се спогодя с лилавите сенки, защото първите ми опити си бяха трагични - направо се бях отчаяла. А последния нюанс го закупих, защото за мен е универсален и го използвам доста често. След покупката се зачудих дали не съм направила грешка, при положение че имам подобен нюанс сенки от Essence (I love серията), но лично аз виждам разлики между двете. :)







Това е от мен :)
Препоръчвам ви да пробвате марката ако имате възможност - може пък да си откриете едно малко съкровище :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар