четвъртък, 26 януари 2017 г.

Sleek - i-Divine: Garden of Eden

Здравейте :)
От известно време се каня да пиша за палитрата Garden of Eden на Sleek.
Да започна с малко скучна предистория. Лятото си търсих палитра с поне 2 зелени нюанса, да няма сини нюанси и беше желателно да има цветове от розово-лилавата гама. Реших да разгледам палитрите на Sleek, защото ми беше позната от бюти блогърите, а и си умирах да пробвам някоя от палитрите. Garden of Eden отговори и на трите ми изисквания. Трябваха ми почти два месеца за да се реша да си закупя палитрата. И изобщо не съжалявам. :)

А сега малко и за самата палитра.
Кутията е черна, матова; на капачето има гланциран надпис Sleek makeup. Усеща се стабилна в ръката и определено трябва малко сила за да се отвори. Има огледало, което си е плюс (поне за мен). Палитрата е компактна и удобна за път. Съдържа 12 нюанса: 3 матови, 7 перлени и 2 матови с брокатени частички. Цветовете са подходящи както за дневен, така и за вечерен грим. Не се разпрашват и позволяват напластяване на цветовете. За апликатора към палитрата съм със смесени чувства, но ми се струва добър.
Сенките са страшно трайни. Влюбих се безвъзвратно в тях една сряда, когато се гримирах към 8:30 сутринта, цял ден бях на лекции, след лекциите отидох на степ аеробика, а след тренировката (която беше от 19 до 20 часа) сенките дори не бяха помръднали. Като основа бях сложила само минерален фон дьо тен. Е, понякога ми се е случвало да ми се посъберат леко, но не е нещо фрапантно и силно видимо.

Палитрата поръчах от boxyboxbeauty.com , но можете да я намерите (ако не е изчерпана вече) и на http://www.makeupbuthow.bg/ Малко си почаках за потвърждението на поръчката, но за мен лично това не е голям проблем. Доволна съм от екипа на сайта - коректни и всичко беше точно. :) Палитрата дойде добре опакована: 




 Както можете да видите, всяка сянка си има име, което е много сладко и полезно ако се правят грим уроци.


 Суочовете изобщо не ми се получиха, но в интернет можете да поразгледате допълнително и да добиете по-добра представа.

 Като цяло съм доволна от Sleek. Смятам, че палитрата си заслужава и освен това е на достъпна цена. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар