сряда, 1 юни 2016 г.

I love Raspberry and Blackberry

Крайно време е да публикувам мнението си относно продукти, които ползвам вече малко повече от 2 месеца. :)

Ще споделя първите си впечатления от продуктите, а в курсив ще добавям ако има нужда :)

душ гела - не се пени особено (в сравнение с Cien или Yves Rocher); акцента на аромата е в малините (който аз обожавам); аромата се запазва по кожата около 2 часа; кожата остава мека и хидратирана;

лосиона за тяло - попива бързо, не оставя мазен филм; аромата се усеща с часове; намазах се 3 часа преди лягане и като се събудих все още миришех на малини (жалко че нямах в хладилника); добре хидратира кожата (моята е суха, особено на краката); в по-топлото време все още не съм го изпробвала (срамота направо, но нямам такъв навик), отделно че ми се иска първо да изразходя маслото за тяло преди да се върна към лосиона

маслото за тяло - очевидно не съм случила на партида - МНОГО силен химичен аромат! приятният аромат на малини, който просто обожавам...липсва тотално...иначе маслото е в срок (годно е до 2019); консистенцията му е като на пудинг (много апетитно изглежда); като цяло маслото е малко по-мазно от лосиона - оставя много тънък филм върху кожата, но не е неприятно усещане (поне за моята суха кожа); заради супер неочаквания НЕПРИЯТЕН аромат, намазах само краката си (ако случайно направя алергия, поне да не е на цялото тяло), а ръцете и торса намазах с лосиона - затова и мога да направя адекватно сравнение между двата продукта. Относно маслото прочетох, че било хубаво да се ползва веднъж седмично - нямам идея дали е така, но за момента ще редувам двата продукта. (ако не направя алергична реакция, разбира се); алергия в крайна сметка не направих (и Слава Богу!), обаче "аромата" ме убива от всякъде; оказа се, че и папаята мирише така...или поне аз усещам само химичния аромат. Притежателката на маслото с папая усеща аромат на папая, та предполагам, че проблема е изцяло в мен..Все пак ще го изразходя, но все още не знам как ще се държи в това топло време...та най-вероятно ще има ъпдейт на публикацията в бъдеще.

В заключение:
Доволна съм най-много от душ-гела. Искаше ми се и пилинга за тяло да пробвам, но имам други два, които ме чакат...та едва ли ще си го взема. Лосиона също много ми допада, но засега си седи в шкафчето и чака да се сетя да се мажа. :D Маслото е много добро за студено време - наистина добре хидратира, но този химичен аромат (който очевидно само аз си усещам) много ме дразни. 

Е, това беше от мен :) Лека вечер ви желая и повече усмивки през утрешния ден ^_^

Няма коментари:

Публикуване на коментар