събота, 4 юни 2016 г.

Минерална козметика

Здравейте :)
Чували ли сте за минералната козметика? Вероятността да отговорите на този въпрос с "не" е малка, особено при положение, че на българския пазар вече има поне 5 марки, които предлагат минерална козметика. И все пак аз ще ви запозная само с 3 от тях, защото съм имала удоволствието да ги пробвам.

Започвам с MicaBeauty Cosmetics
До преди няколко месеца в някои от моловете в София със сигурност са ви питали: "Пробвали ли сте минерална козметика?" Мен ме питаха над 20 пъти..докато се престраша да я пробвам. Не че не исках, просто ме беше срам да отида, да ме гримират и да си тръгна...В крайна сметка един ден се престраших и наистина ми хареса резултата, с едно малко изключение: фон дьо тена. Кожата ми е суха и чувствителна, а през зимата е нещо страшно. Въпросния ден очевидно не бях хидратирала добре кожата си, защото фон дьо тена страшно много ми открои порите..Но пък червилото не мръдна с часове, въпреки хапването и пийването. Сенките за очи също се оказаха много издържливи - нямаше размазване, нито сплъстяване в гънките на клепача. Като цяло ми допаднаха продуктите, които пробвах.


Продължавам с My mineral make up
Ако все още не сте се срещали с Кони и Надя - голяма грешка :)
Тези две прекрасни дами окончателно ме зарибиха по минералната козметика, след един базар, на който Кони ме гримира и аз останах с отворена уста. (така да ме е яд, че нямам снимка от този страхотен грим)
Накратко познанството ми с тяхната козметика - през март месец реших да отида на представянето на книгата "В кухнята на модерната жена". Признавам си, че скритата ми цел беше да видя на живо минералната козметика, която така ме беше заинтригувала с напълно натуралния си състав. Там за първи път имах удоволствието да говоря с Надя и Кони и от тях разбрах, че седмица по-късно в Culture Beat ще има базар и там ще мога да пробвам козметиката. Като дойде деня повлякох една приятелка с мен за подкрепа и мнение. Крайният резултат беше прекрасен и аз за себе си реших, че малко по-малко ще премина на минерална козметика. Защо стигнах до това решение? Поради две причини - Първата е напълно натуралния състав на предлаганите продукти. А втората причина - искам най-доброто за кожата си.
Цял ден гримът ми не мръдна - с изключение на червилото, което нещо не се сработи със сухите ми от студа устни. А вечерта, след като свалих грима, кожата ми беше много свежа и сияйна. Не знам как точно да го обясня. Предполагам сте забелязали, че след махането на фон дьо тена/бб крема, кожата изглежда леко сивкава и уморена? Е, с минерална козметика този "ефект" го няма. Предполагам защото кожата "диша" с минералната козметика и порите не се запушват от нея.
От няма седмица съм горд притежател на първият си минерален фон дьо тен и съм много щастлива и доволна :)
За мен това е едно малко съкровище, защото изравнява тена ми, прикрива веничките около очите ми, матира кожата, а освен всичко това предпазва кожата ми от външните влияния.


Ще завърша с Marta Minerals
Още преди да се запозная с козметиката на Кони и Надя, попаднах на сайта на Marta Minerals.
Какво ми хареса най-много в него? Освен огромният избор продукти, имат и няколко вида "разфасовки". Първата ми поръчка от тях беше главно на тестери на фдт, сенки, руж и 2 коректора, с цел да пробвам и да видя как се чувства кожата ми с продуктите.
Без бой си признавам, че част от продуктите не съм пробвала все още, но едните сенки толкова ми харесаха, че си ги поръчах в най-голямата им разфасовка. (+ още няколко тестерчета, разбира се) ^_^

Накратко ще обясня какво си поръчах и ще дам линкове към самите продукти :)
 Първата ми поръчка, която съдържа тестери на:
коректор за скриване на разширени пори
коректор за прикриване на петна под очите
нощна грижа със зелен чай за суха кожа
фон дьо тен Shell Beige Lucy Original
фон дьо тен Medium Lucy Original
luminizer Moonlight Star
Invigorated Eye/Face/Body luminizer
руж Sweet Cheeks
сенки за очи Emerald diamonds
сенки за очи Cactus Blossom
сенки за очи Satin

Тестерчетата дойдоха в много сладурска платнена торбичка, в която имаше и химикал и още 2 тестерчета подарък ^_^
фон дьо тен Medium Neutral
руж Petal


Втората ми поръчка, съдържаше главно тестерчета на сенки:
сенки за очи Mocha Shimmer
сенки за очи Midnight Blue
сенки за очи Black satin
сенки за очи Black Matte
сенки за очи Burgundy
сенки за очи Emerald diamonds

И този път имах тестерчета подарък:
сенки за очи Wine Matte
бронзант Candle Light


Като за финал :)
Тези двете поръчки със сигурност няма да бъдат последните ми от Marta Minerals - страшно много харесвам сенките Cactus Blossom и най-вероятно в бъдеще ще си поръчам най-голямата им опаковка. А като се знам, най-вероятно ще прегреша и с още 1-2 цвята...
От My Mineral Make Up ще се снабдявам с фдт, а освен това и при тях съм си харесала няколко цвята сенки. Балсамите им за устни също са много изкушаващи...Та това определено няма да бъде последният път, когато ще пиша за минералната козметика.

Лека вечер от мен ^_^

Няма коментари:

Публикуване на коментар