събота, 12 август 2017 г.

WOW Tea

Здравейте :)


От много време се чудя дали да споделя мнението си за чаят WOW tea. В крайна сметка се реших :)

Преди повече от година се реших да пробвам WOW tea. По онова време нямаше много мнения в мрежата, а малкото такива бяха все хвалебствени. ("Много хубаво не е на хубаво" са казали хората) С още две приятелки (също почитателки на билковите чайове) решихме да си поръчаме по 1 пакет, да започнем да го пием и да видим какъв ще е резултатът. И трите си взехме чаят с цел детокс и забързване на метаболизма. Лично аз чаят го съчетах с по-здравословно хранене и повече движение.

Резултатът:

Първите 2 седмици всичко беше страхотно - метаболизмът ми определено се беше забързал, а и се чувствах много добре. И после всичко се обърна - коремът започваше да ме боли няколко часа след като бях била от чая. 2-3 дена изтърпях на болката, но после реших да спра да го пия. И всичко се нормализира. Но някак не ми се вярваше, че болките в корема са от чая. Затова реших да дам още 1 шанс на чая и да си допия опаковката. На 2 ден пак започна да ме боли корема. И спях да го пия окончателно.

За финал:

Не смятам, че чаят е лош, даже напротив - има приятен вкус, а и много хора са доволни от него. (включително и мои приятелки) Но това просто не е моят чай. Предполагам че имам някаква непоносимост към някоя от билките и не мисля да взимам друга опаковка. Моят съвет към вас е ако забележите, че не се чувствате добре от чая, просто да спрете да го пиете. Не си измъчвайте организма като мен. И не очаквайте чудеса от този тип чайове - те са просто помощно средство към един по-здравословен начин на живот, а не магически напитки. :)
Но ако имате желание и възможност - пробвайте го - може пък на вас да ви действа магично :)

Лек и слънчев ден от мен :)

3 коментара:

  1. Коремът може да те е болял от друго.. като например предменструални болки ! Не от този чай както си мислиш ти.. просто е станало съвпадение

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не е от друго. Да се беше случило 1 път - може да се нарече съвпадение. Но му дадох и 2 шанс и отново ме болеше коремът. Не изключвам вероятността някоя от билките да не ми понася. (както съм написала и в публикацията) Радвам се, че ти си доволна от чая, но аз не съм. Лек ден ^_^

      Изтриване
  2. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване