петък, 21 октомври 2011 г.

Hunger Untamed - първата ми подписана книга :)))

На 6 октомври влизам в сайта на Памела Палмер и гледам някаква побликация "Winners!" Любопитството ми се обади и реших да видя кой и какво е спечелил..Когато се видях сред победителите направо зяпнах - до онзи момент не знаех, че съм се включила в конкурс (просто честитих новия блог) и въобще не очаквах да спечеля. Пратих си адреса с мисълта, че съм спечелила картичка или нящо такова, но когато получих отговор от Памела, че е изпратила книгата ми бях повече от изненадана.
Днес получих и пакета, който отворих с голямо нетърпение. :) Е, то пакета пристигна още вчера, но аз не си бях в нас и едва издържах деня. :D Реших да сложа снимки на подписаната книжка :P

 П.П. - Хора не се отчайвайте ако не печелите винаги - за да не се получи нещо, така както го искаме, значи има някаква причина - винаги опитвайте отново и отново :))

Няма коментари:

Публикуване на коментар