сряда, 28 септември 2011 г.

Тетрадкиии :)

Все още сме началото на годината, а аз още нямам тетрадки по всичко :) Не че нямам, но по някои предмети още не съм си преписала плановете и всичко си седи в една обща тетрадка по всичкология.
На 15 септември когато си купувах тетрадки си взех с рисунки на Виктория Франсес ( http://www.victoriafrances.es/ ) защото много ми харесаха. Но вчера когато влезнах в една книжарница за да разгледам и за да си взема някаква тетрадка, установих, че кориците не са ми по вкуса. По-късно същия ден се замислих : Защо сама да не си направя корицата?
И ето че днес вече имам една преобразена тетрадка :))) (извинявам се за лошото качество)


Ако още не сте се досетили как точно става този номер сега ще Ви обясня :)

Първо взимате тетрадката, която искате да преобразите...и една линия. Измервате колко сантиметра е широка и висока и си записвате на едно листче размерите. Избирате си снимка и ако искате я обработвате с PhotoShop.
Качвате снимката на флашка и отивате в някой Дигитал например. Там казвате, че искате да си извадите снимка на хартия, която се залепва (не се сещам в момента как точно се наричаше)

Един съвет от мен - когато казвате размерите, кажете с един сантиметър повече. Ако например тетрадката ви е с размери 30 на 21, Вие кажете 31 на 22. Може снимката да излезе малко по-голяма, но ще изрежете ако се наложи. Защото ако е по-малка ще се вижда и оригиналната корица и ще трябва да замаскирате с нещо.

Както стана при мен...Но все пак ми е първи опит и си научих урока кое-как :))

Надявам се да съм помогнала поне малко на някой :))

~Лек ден :)))

Няма коментари:

Публикуване на коментар